maandag 24 juni 2013

Mijn favoriete youtubers!

Hoi iedereen!
Vandaag ga ik niks met beauty of fashion doen, nee, ik ga het hebben over youtube! Ik ben best wel actief op het gebied van het kijken van andermans filmpjes op youtube. Zelf post ik niet veel op youtube, waar trouwens wel verandering in gaat komen deze zomer. Ik kijk sowieso dagelijks wel naar youtubers. Vandaag bespreek ik al mijn abonnementen op youtube en laat ik een filmpje zien van mijn favorieten. Let's start!

Mijn abonnementen zijn er om te beginnen 29. Ik weet niet of dit veel is of weinig, maar ik vind het vrij veel. Toch kijk ik naar alle youtubers met plezier. Dit zijn mijn abonnementen op een alfabetische volgorde.

- AdrianVanOyen
- AndreasChoice
- beautygloss
- Bethanyslife
- bubzbeauty
- Bubzvlogs
- Cinemates
- cutepolish
- dicasp
- disfordazzle
- Furtjuh
- JacksGap
- Lifesplashnl
- Macbarbie07
- Mark Parsons
- MichellePhan
- MyLovebugLife
- nigahiga
- PointlessBlog
- Realiteittijd
- RosannaPansino
- teske
- Teske de Schepper
- TheFineBros
- theJamiesWorld
- VeraCamilla
- wendyslookbook
- whatsupelle
- YourSmokinDog

Als je ze zo op een rijtje ziet, vind ik het toch wel veel, haha. Ik vind het zelf heel gevarieerd, jongens en meiden door elkaar, niet alleen maar beauty enzovoorts. Ik bespreek mijn 5 favorieten op alfabetische volgorde!




Caspar Lee met het youtube kanaal 'dicasp'. Caspar's genre is eigenlijk comedy. Hij maakt gewoon leuke, grappige filmpjes op youtube en ik vind zijn Britse accent heel leuk, haha. Hij maakt soms ook filmpjes met zijn zus, Theodora Lee, die ook een youtube kanaal heeft (waar ik trouwens niet op ben geabonneerd). Het is leuk als hij filmpjes maakt met zijn zus, omdat zij heel close zijn met elkaar. Zijn filmpjes zijn gewoon leuk om te zien en ik wordt er vrolijk van.






JacksGap! Die twee zijn gewoon geweldig, weer een Engels kanaal. Ja, ik laat hier even twee filmpjes zien, haha. Het is eigenlijk alleen Jack's youtube kanaal, maar Finn (zijn tweelingbroer) komt ook vaak in zijn filmpjes. Ik vind het eigenlijk het leukst als Finn ook in het filmpjes komt, daarom hier ook twee filmpjes met Finn erbij. Genre: Comedy. Ze maken ook leuke filmpjes en ze zijn leuk om te bekijken en ik kan echt om ze lachen. Ik vind JacksGap een leuker kanaal dan dicasp, dat zeker. Met elkaar zijn ze vaak best hyper maar dat is wel leuk om te zien.




Nu iets heel anders, namelijk: Macbarbie07!  Dit is Bethany, Amerikaans en zij maakt vooral filmpjes over fashion en beauty. (Meer fashion dan beauty, maar goed..) In het begin vond ik dat ze vooral een  irritant hoge stem had, maar dat vind ik nu eigenlijk niet. Ze is helemaal niet saai om naar te kijken hoewel ze dus wel op één locatie filmt (behalve dan haar intro's) ze praat heel luid, hoog en je kan onmogelijk in slaap vallen bij haar stem. Nu vind ik het fijn om naar te luisteren en ik vind dat ze een goede kledingstijl heeft. Leuke, vrolijke filmpjes die regelmatig worden geüpload.





Oh yes, nigahiga. Waarschijnlijk staat Ryan Higa (nigahiga) op #1 als het gaat om youtubers.. of JacksGap. Ik kan niet echt kiezen. Maar goed, hij is volgens mij Amerikaans en zijn nationaliteit is volgens mij Chinees... Maar goed, zijn genre is comedy en ik vind hem gewoon geweldig omdat hij me hardop laat lachen en omdat hij vlotte en echt grappige filmpjes maakt. Jammer genoeg maakt hij niet heel snel nieuwe filmpjes (het editten van zijn filmpjes kost waarschijnlijk veel tijd) maar als er een nieuwe komt, ben ik echt blij, haha. Ja, ik kan er verder niet veel over vertellen, hij is gewoon geweldig.




En als laatste, Teske! Het enige Nederlandse youtube kanaal in mijn favorieten. Waarom ik Teske in mijn favorieten heb? Ik ben ten eerste fan van haar blog (www.Teskuh.nl) en zij maakt over van alles filmpjes. Ze heeft 3 kanalen op youtube; Teske de Schepper, teske en MyLovebugLife. Op Teske de Schepper (zie bovenstaande filmpje) gaat het voornamelijk over beauty en fashion, op teske komen er allemaal random filmpjes die ze met haar iPhone filmt en op MyLovebugLife projecten zoals AskTeske (waar ze vragen beantwoord) en bijvoorbeeld kookvideos. Teske is de eerste op wie ik abonneerde, wat wel grappig is omdat ik toevallig een keer op haar filmpje klikte. Ik vond het echt leuk om haar filmpjes te bekijken, ze heeft een leuke stem om naar te luisteren en ik ben stiekem wel blij als ze weer eens een nieuwe video heeft.

Oke, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. I know, misschien ben ik een beetje addicted to youtube. Maar goed.. Dit wilde ik gewoon een keertje delen. Sommige mensen op wie ik geabonneerd ben behoud ik soms niet hoor, als het me begint te vervelen stop ik met abonneren en kom ik vast wel andere kanalen tegen. Maar mijn vijf favorieten blijven waarschijnlijk wel lang in mijn lijst staan.

Wie zijn jou favoriete youtubers?


2 opmerkingen:

  1. Ik heb veel Youtubers in het echt gezien en die vallen mij echt tegen. Ze doen zich zo anders voor dan dat ze werkelijk op video's zijn, ze zijn in het echt vaak arrogant. Dat maakt dat VeraCamilla, Sanneke, Beautygloss en Misslipgloss mijn favoriete Youtubers zijn. Zij zijn gelukkig nog zichzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, ja snap ik wel. Toch kan ik me niet altijd vermaken met alleen maar beauty filmpjes. En ik kijk liever ook in het Engels. Maar ja, bij sommige youtubers is het wel waar wat je zegt.

      Verwijderen